loading
Lokacije
Pokličite nas!
Postojna

Tržaška cesta 61

Telefonska številka:
Nova Gorica

Ulica Vinka Vodopivca 16

Telefonska številka:
Kidričevo (servis na tej lokaciji ni mogoč)

Lovrenška cesta 3

Telefonska številka:



STIK.

Med odgovori na pogosto zastavljena vprašanja niste našli ustreznega? Potrebujete pomoč ali iščete dodatne informacije? Ne oklevajte in vzpostavite stik z nami. Naša ekipa vam je vedno pripravljena pomagati.



Pokličite nas
Brezplačna lokalna številka: 080 081 758
Številka z lokalno tarifo: 01 888 80 59
Brezplačna mednarodna številka: (00) 800 800 223 34

 Pošljite nam e-pošto
Onstar.europe@onstar.com 





POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA O SISTEMU ONSTAR.

Kateri modeli so na voljo s sistemom OnStar?
OnStar je na voljo v celotni ponudbi modelov od ADAMA do Zafire.

Kako si zagotovim OnStar?
OnStar bo na voljo kot standardna funkcija pri opremah Sport, Innovation in OPC ter za doplačilo pri drugih stopnjah opreme. Za razpoložljivost pri posameznem vozilu uporabite konfigurator vozila. Ob nakupu novega vozila Opel vam bo vaš trgovec pojasnil, kako si zagotovite OnStar in aktivirate storitve prek spleta.

Kako lahko začnem uporabljati OnStar?

Ob nakupu vozila, opremljenega s sistemom OnStar, morate OnStar registrirati in aktivirati. Opel vam bo poslal e-pošto – preprosto kliknite na povezavo, da dokončate postopek aktiviranja. Če ste kupili rabljeno vozilo s sistemom OnStar, pritisnite modri OnStar gumb za storitve, da se pogovorite s svetovalcem sistema OnStar in vzpostavite račun OnStar. Če imate kakšno vprašanje, pritisnite servisni gumb in se pogovorite s svetovalcem sistema OnStar.

Kako dostopam do svojega računa OnStar?
Ko vzpostavite svoj račun, lahko dostopate do računa OnStar prek portala myOpel.

So vse storitve na voljo z vsemi avtomobili?

Nekatere storitve morda niso na voljo z nekaterimi modeli, za več podrobnosti glejte "Specifični podatki glede na model".

Lahko vgradim OnStar v svoj trenutni avto?
OnStar je na voljo samo z najnovejšimi avtomobili Opel. Obstoječih vozil ni možno opremiti s sistemom OnStar.

Je OnStar na voljo z avtomobili drugih znamk?
OnStar je edinstvena storitev, ki je na voljo samo z avtomobili Opel.

Kako prekličem naročnino?
Čeprav upamo, da tega ne boste želeli narediti, lahko uporabo storitev OnStar kadarkoli prekinete. Lahko se prek spleta prijavite v svoj račun OnStar in prekličete naročnino ali pa pritisnete modri OnStar gumb za storitve v vozilu in se za pomoč obrnete na svetovalca.

Bo OnStar deloval tudi pri potovanju v tujino?

Da, storitve sistema OnStar so na voljo po vsej Evropi. Oglejte si seznam držav v razdelku "Zagotovite si OnStar", v katerem so navedene storitve.

Ali moja zavarovalnica prejme moje podatke?

Ne, vaši zavarovalnici ne bomo poslali nobenih informacij. Če nas sami ne boste zaprosili, da vaše podatke delimo z drugimi, jih ne bomo dali na voljo drugim uporabnikom.

V katerih jezikih bo na voljo OnStar?
OnStar je na voljo v osmih jezikih: angleščini, francoščini, nemščini, španščini, italijanščini, nizozemščini, poljščini in portugalščini.
Od avgusta 2016 so na voljo še naslednji dodatni jeziki: bolgarščina, češčina, danščina, finščina, grščina, madžarščina, norveščina, romunščina, ruščina, slovaščina, slovenščina in švedščina. Za kar se da hiter odgovor na vaš klic je lahko v izjemnih pogojih povezava najprej vzpostavljena s svetovalcem, ki govori angleško.

Kako lahko izberem jezik?
Vaš račun OnStar bo nastavljen na jezik, ki ste ga izbrali ob vpisu. Jezik računa lahko kadarkoli spremenite na strani "moj profil".
Kadarkoli lahko spremenite jezik sistema Infotainment in tako obenem spremenite jezik, v katerem se bo svetovalec sistema OnStar sporazumeval z vami (glejte seznam jezikov pri zgornjem vprašanju). Če izberete drug jezik, ki ni naveden na seznamu, vas bo sistem povezal z angleško govorečim svetovalcem.

Lahko brezplačno preizkusim OnStar?
Da, za vsak nov avto, kupljen s sistemom OnStar, bo na voljo brezplačno 12-mesečno preizkusno obdobje s storitvami OnStar.

Mi bo pri uporabi v tujini OnStar zaračunal dodatne stroške za klic svetovalca sistema OnStar?
Če kličete iz vozila, je telefonski pogovor s svetovalcem prek sistema OnStar za vas brezplačen.

Kdaj se začne moje 12-mesečno preizkusno obdobje storitev OnStar?
Vaše 12-mesečno brezplačno preizkusno obdobje se začne s prvo registracijo ali prevzemom pri Oplovem trgovcu (kar nastopi prej), neodvisno od aktiviranja stranke.

Kako prekličem naročnino?
Čeprav upamo, da tega ne boste želeli narediti, lahko uporabo storitev OnStar kadarkoli prekinete. Lahko se prek spleta prijavite v svoj račun OnStar in prekličete naročnino ali pa pritisnete modri OnStar gumb za storitve v vozilu in se za pomoč obrnete na svetovalca.

Bo OnStar deloval tudi pri potovanju v tujino?

Da, storitve sistema OnStar so na voljo po vsej Evropi. Povezava Wi-Fi je lahko odvisna od posamezne države. Oglejte si seznam držav v razdelku "Zagotovite si OnStar", v katerem so navedene storitve in podatkovno gostovanje.

Ali moja zavarovalnica prejme moje podatke?

Ne, vaši zavarovalnici ne bomo poslali nobenih informacij. Če nas sami ne boste zaprosili, da vaše podatke delimo z drugimi, jih ne bomo dali na voljo drugim uporabnikom.

V katerih jezikih bo na voljo OnStar?
OnStar je na voljo v osmih jezikih: angleščini, francoščini, nemščini, španščini, italijanščini, nizozemščini, poljščini in portugalščini.
Od avgusta 2016 so na voljo še naslednji dodatni jeziki: bolgarščina, češčina, danščina, finščina, grščina, madžarščina, norveščina, romunščina, ruščina, slovaščina, slovenščina in švedščina. Za kar se da hiter odgovor na vaš klic je lahko v izjemnih pogojih povezava najprej vzpostavljena s svetovalcem, ki govori angleško.

Kako lahko izberem jezik?

Vaš račun OnStar bo nastavljen na jezik, ki ste ga izbrali ob vpisu. Jezik računa lahko kadarkoli spremenite na strani "Moj profil".
Jezik lahko kadarkoli spremenite v sistemu Infotainment. Tako spremenite tudi jezik, v katerem se svetovalci sistema OnStar pogovarjajo z vami. Če vaš jezik za sistem OnStar ni na voljo, je privzeti jezik angleščina. Glejte vprašanje "V katerih jezikih bo na voljo OnStar?" in preverite, ali je podprt tudi vaš jezik.

Lahko brezplačno preizkusim OnStar?
Da, za vsak nov avto, kupljen s sistemom OnStar, bo na voljo brezplačno 12-mesečno preizkusno obdobje s storitvami OnStar.
Na voljo bo tudi posebno preizkusno obdobje za prenos podatkov z dostopno točko Wi-Fi. Podrobnosti najdete v poglavju "Zagotovite si OnStar" na spletni strani.

Mi bo pri uporabi v tujini OnStar zaračunal dodatne stroške za klic svetovalca sistema OnStar?

Če kličete iz vozila, je telefonski pogovor s svetovalcem prek sistema OnStar za vas brezplačen.

Kdaj se začne moje 12-mesečno preizkusno obdobje storitev OnStar?

Vaše 12-mesečno preizkusno obdobje (brez podatkovnega paketa Wi-Fi) se začne z dnevom registracije vozila, na isti dan kot garancija za vaše novo vozilo. 

Kdaj bosta na voljo novi storitvi za rezervacijo hotelske sobe in iskanje parkirišča?
Storitvi sta že na voljo, uradno smo ju uvedli z začetkom prodaje Insignie.

Sta novi storitvi na voljo za vse Oplove modele?

Da, storitvi sta na voljo za vse Oplove modele s sistemom OnStar.

Koliko stanejo storitve?

Uporaba storitev je vključena v naročnino na OnStar ali v brezplačno preizkusno obdobje. Dodatno plačilo za nove storitve ni potrebno. Rezervacija sobe s pomočjo svetovalca je enaka kot rezervacija z aplikacijo booking.com.

So storitve na voljo v vseh državah EU?
Novi storitvi sta na voljo v vseh državah, kjer so že zagotovljene druge storitve OnStar.